Saturday, January 22, 2011

Ujian...

       Hurmm. First sekali aku memanjatkan kesyukuran karena commitment budak2 hijau memang terbaek. So, kitoang dapat cover satu choreography dalam masa 3 hari jhe. And nak dijadikan cerita, aku ni sebenarnya dalam position tarian tuh aku dekat tengah, entah kenape and bagaimana tetibe aku dekat depan. memang la bengang kan... tapi aku layankn aje... So recently, memang penat lah... hampir setiap due hari ada latihan. Semalam (sabtu) pon kitoang belatih dengan pompan skali. Tapi pompan ni aku pelik sikit selama lama ni yang dioang blatih ntah ape bnde pon aku x tau, tetibe ckp dioang xde idea so nk buat bnde same.haha. kelakar jugak laa aku tengok budak2 ni belatih. adoi... lagi2 budak sorang tuh. aku tengok die terus stop belatih.haha. takut ngn aku ka! haha. xde2 ak bukan hantu... so yang tinggal utk show track. I firmly believe that GREEN can do it the best. MIDORI!!

No comments:

Post a Comment