Friday, March 18, 2011

Universal Studio :) :)

15 Mac. Hari yang aku paling tunggu2 oi... banyak ceriteranya. Memang DAMN cool gler and best sampai nak cakap pon dah tak geti. So, mmg betullah, let the pictures do the talking.haha.

Alahai esh. Ummi pon nak gamba ngn esh.. haha. Ni la cikgu aku. Thanks A LOT btw, sebab die yang ajak aku pergi sini.



OK, AKU NAK SGTTTT tgk muke org di sbalik cat ni. Gler Gatal ok. SHHH. Nanti lps spm ak nk keje macam dia. hehe.







BLUE Line... yess. thats it. Super duper best. puas.wo. nk tau something? aku ngn esh pegang tangan wktu naek niyh. Haha. Naik due kali beb, tp serius x sangke budak due ekor tuh berani pdhl aku tkut senanye. Yang lg sowang sebok beli botol air kehidupan abadi die.haha.



 aku Nak ko Tau Ijad. aku pon pergi EGypt wo.... Siap naik roller coaster lagi dalam tuh plus Api2 oi...


YEAh, betol2. tu la FAR FAR AWAY dalam cerita shrek tu wo... aku masuk ingatkan ley jumpa Fiona. HAha. tapi ada bende lagi best. Shrek 4D experience tuh.. Memang geli gile bila donkey bersin ngan labah2 touch kaki aku. eiii...


 THEY are super coolll. Yang kanan skali tuh poyo sikit. memang wow la kn bile dioang lompat2 tinggi2.  memang syok. kebetulan aku ngan esh nak gi husya2 tempat len, betul2 la ada orang duduk depan kitoang, apesal lak kan? then guard tu cakap ada show. so we enjoy it.




Sempoi kn kitoang. memang gini la tengok Street dance tuh. Jup lagi memang ramai gile orang bertandang.



MIAWWWW. Korang jangan jeles ye.. cube lagi carik kucing ni.



Hantu ni lagi x gatal mcm yang mula2 tuh. so aku suka die.hee.




Aah. korang betul. Ni gaya orang tengah tunggu membe2 yang sedang tekun shopping.



Hurmm. orang kate jangan buang masa. Sementara mereka berbelanja. aku ngan esh gi la tgkp ngn 3 ladies ni. Sexxy betol.  Tapi yang penting aku tetap kepada yang satu, orang melayu tetap di hati. cehh.. muntah la koang.



 Mana Awek woodpecker ni?



WOOT Woot... Jangan Jeles. hehe.



and YEAH.  this is UNiversal Studio. THanks A lot to HArish especially and adik die. ape ekh sumbangan die.. tapi x pe. and the two others. I cherished that day very much. 

HOpe dapat pergi lagi! 

Sekian. Salam.































No comments:

Post a Comment